У Таллінні остаточно ввели безкоштовний проїзд на громадському транспорті
Майже всі жителі Таллінна їздять безкоштовно, навіть автовласники, а місту не доводиться друкувати квитки і утримувати армію контролерів. І бюджету легше, і екології.
"Чим більше людей використовує громадський транспорт, тим менше – особливо вранці і ввечері, – на вулицях міста Таллінна машин. Тим чистіше повітря міста Таллінна, і тим швидше можна проїхати перехрестя", – упевнений голова правління АТ “Талліннський міський транспорт” Енно Тамм.
Завдяки нововведенню в Таллінні підвищили платню персоналу, який обслуговує транспорт. Середня зарплата водія автобуса становить 1100 євро.
При цьому безкоштовний проїзд в місті – тільки для талліннців. Проїзд коштує два євро, але якщо купити картку на тиждень або місяць, вартість однієї поїздки становитиме 60 євроцентів.
Зазначимо, що безбілетникам загрожує штраф в сорок євро. Електронні квитки використовують для коригування кількості машин на маршрутах.
Талліннський приклад вже впровадили в маленьких містах Польщі та Румунії. В Україні вважають, що ще зарано.
"Там пішли трохи іншим шляхом. Чи можна у нас зробити проїзд безкоштовним – я не вірю. Тобто це не зовсім, скажімо, той формат, про який варто робити висновки", – вважає радник міністра інфраструктури України Яника Мерило.
"Не треба забувати, що вони вступили до ЄС, і ЄС сотні мільйонів євро їм перераховує всіляких дотацій для розвитку транспортної інфраструктури", – додав експерт транспортної галузі В’ячеслав Коновалов.
Тим часом, в Україні поки що тільки готуються впровадити електронний квиток на транспорт, а в Естонії вже планують зробити безкоштовний проїзд у всіх містах.
"Галицький Форум"
"Чим більше людей використовує громадський транспорт, тим менше – особливо вранці і ввечері, – на вулицях міста Таллінна машин. Тим чистіше повітря міста Таллінна, і тим швидше можна проїхати перехрестя", – упевнений голова правління АТ “Талліннський міський транспорт” Енно Тамм.
Завдяки нововведенню в Таллінні підвищили платню персоналу, який обслуговує транспорт. Середня зарплата водія автобуса становить 1100 євро.
При цьому безкоштовний проїзд в місті – тільки для талліннців. Проїзд коштує два євро, але якщо купити картку на тиждень або місяць, вартість однієї поїздки становитиме 60 євроцентів.
Зазначимо, що безбілетникам загрожує штраф в сорок євро. Електронні квитки використовують для коригування кількості машин на маршрутах.
Талліннський приклад вже впровадили в маленьких містах Польщі та Румунії. В Україні вважають, що ще зарано.
"Там пішли трохи іншим шляхом. Чи можна у нас зробити проїзд безкоштовним – я не вірю. Тобто це не зовсім, скажімо, той формат, про який варто робити висновки", – вважає радник міністра інфраструктури України Яника Мерило.
"Не треба забувати, що вони вступили до ЄС, і ЄС сотні мільйонів євро їм перераховує всіляких дотацій для розвитку транспортної інфраструктури", – додав експерт транспортної галузі В’ячеслав Коновалов.
Тим часом, в Україні поки що тільки готуються впровадити електронний квиток на транспорт, а в Естонії вже планують зробити безкоштовний проїзд у всіх містах.
"Галицький Форум"
0 comments:
Дописати коментар